• Wpisów:382
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 23:36
  • Licznik odwiedzin:37 330 / 2542 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Obietnice bez pokrycia, które pękły jak klisza. Przed oczami mam obrazy, których nikt nie widział.
 

 
Jak mam jakiś problem to zawsze słucham się serca, bo niekiedy nie wystarcza rozum i inteligencja.
 

 
Słowa rzucone na wiatr, niektórych tu mogą zranić, lecz ranić trzeba umieć, za niego mogłabym nawet zabić.
 

 
Krew zaczęła tętnić szybciej, a tym czasem ambulans wyłączył sygnał, bo nie śpieszył się już nigdzie.
 

 
Ty i ja, gdzie są nasze plany na przyszłość? Wczoraj miałem luz, dziś k***a gramy o wszystko.
 

 
Chcę móc się czegoś chwycić, lecz w każdej dłoni obok serdecznego palca jest ten drugi, który cię pierdoli.
 

 
Charakter? Ponoć mam ciężki i trudny. Nie stawiam śmieci z przyjaciółmi na równi. Jak mam kogoś za szmatę, z nim nie biję piątek. Jak cisnę mu w czwartek, to z nim nie piję w piątek
 

 
Idę za nimi bo oni idą za mną. Jak to się nazywa? To lojalność.
  • awatar Nelcia maluje :): super, zapraszam do mnie! myślę, że spodobają Ci się moje ręcznie malowane torby ; ) miło mi będzie, jeśli dodasz mnie do obserwowanych
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dziś zamknę oczy, policzę do dziesięciu.
Pstryczek, nim otworzę je, życie nabierze sensu.
Kolory tęczy znów chwycę bez trudu,
bo życie to największy ze wszystkich cudów.
 

 
legalizować pedałów to najgorsza z opcji. Może jeszcze kurwa dać tym cwelom prawo do adopcji?
 

 
Masz problem, że oddycham twoim tlenem? To złap go w słoik i przypierdol cene.
 

 
Napewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl, waży grubo ponad tone.
 

 
I co mi teraz powiesz? Że nadal świat jest piękny? Jak stare chłopy gwałcą kurwa kilkuletnie dzieci?
  • awatar Gość: Moim zdaniem , nigdy nie był piękny :)) zapraszam.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Mówią, że coś powinienem, jak wszyscy, jak każdy.
Wiesz, od życzeń to są spadające gwiazdy.
 

 
To zabiera im chęć życia, morduje nadzieje.
 

 
Przez życie z fartem, to tylko kwestia podejścia, Ty wbij to sobie w łeb, na porażki nie ma miejsca.
 

 
To są kurwy i to są ziomki, od pierwszych odbij, o drugich nie zapomnij.
 

 
głęboki wdech weź, spójrz pewnie w przyszłość, i życzę brachu, żeby wszystko Tobie wyszło.
 

 
I nie szukam zrozumienia jeśli czegoś nie pojmujesz. O to co bliskie dbam, reszty nie potrzebuję.
 

 
Nie chcę kraść, nie chcę bić. Nie chcę zabijać by żyć. To nasz kraj, ludzie w nim. Tacy sami jak my.
 

 
Karuzela mych pragnień zatrzymała się w miejscu. Dzięki Tobie to podłe życie nabiera sensu.
 

 
fałszywa skromność - najgorsza cecha ,
często po paru latach wychodzi gówno z człowieka .
  • awatar Dajaa: super wpis :) dodaje do obserwowanych i mam nadzieję na rewanż :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›